2025.09.17.
Apró gesztusok, nagy különbség – Litkai Gergővel érzékenyíti az utasokat a BKK

Nemcsak a közlekedésben, hanem az élet számos területén is gyakran előfordulnak azok a helyzetek, amelyek a BKK legújabb edukatív kampányában megjelennek. A Budapesti Közlekedési Központ,az ArrivaBus Kft. és a BKV Litkai Gergely humorista közreműködésével hívja fel a figyelmet arra, hogy mennyivel könnyebb, kellemesebb és élhetőbb a város és a közösségi közlekedés, ha egy kicsit jobban odafigyelünk egymásra.
A kampány kreatívjain és videóin keresztül a Karinthy-díjas humorista személyében megelevenedik a hangosan telefonáló és másokat hangos zenével zavaró, az elsőbbségi helyet nem átadó, vagy épp a járművön étkező utas képe, aki viselkedésével zavar másokat. Ezek a mindennapi szituációk nemcsak bosszúságot kelthetnek, hanem rámutatnak arra is, mennyire fontos, hogy ne csak mi magunk, hanem mások is jól érezzék magukat a városban utazva. A BKK célja, hogy megmutassa: mindannyian formálói vagyunk a közös utazási élménynek.
A társaság az edukáció és érzékenyítés mellett folyamatosan dolgozik azon, hogy a budapestiek egyre kényelmesebb és korszerűbb járműveken utazhassanak. Az elmúlt öt évben 360 új busz, 50 új troli és 26 új CAF villamos állt forgalomba Budapesten, 2027-ig pedig további több mint 300 új dízel és elektromos busz, illetve több mint 30 CAF villamos jelenik meg a fővárosi utakon.
A BKK és szolgáltatóinak Litkai Gergellyel készült kreatívjai szeptember 16-tól megállóhelyi plakátok formájában, valamint autóbuszokon jelennek meg a főváros számos pontján, a kampány keretében készült öt kisfilmet pedig – amelyeket szeptember végéig folyamatosan tesz közzé a társaság – ezen a linken lehet megtekinteni.